wtorek, 1 marca 2011

Nowe pomysły:)

Tak usiadłam i myslę i weszłam w painta xD i robie stylizzacje swojej medoll z różnych elemętów i wyszło mi cos takiego co o tym sadzicie nie bierzcie pod uwagę trochę krzywo bo robilam pierwszy raz:)i co byście sądzili a takiej fryzurze gdyby pojawila sie na stardooPS;nie patrzcie się na kokartki bo wygłądają jak czapka :))

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Mi szczerze nie podoba się fryzura z dwoma "kucykami" po bokach...;/ ale kto nie ma 2500 sp. cieszył by się gdyby była choć podobna fryzura, do za 2500sd.;p