czwartek, 3 marca 2011

Metamorfoza Fallen_Love

Na początku :

Twoja doll jest całkiem ładna , ale coś mi w niej nie pasuje... A mianowicie oczy : kreski zrobione eyelinerem (te od strony nosa ) są trochę za długie :/ ... Poza tym nie mam nic do zarzucenia :)

Po :


Obniżyłam nieco brwi i nos , usta wzięłam troszeczkę wyżej . Nie wiem ale chyba mam jakiegoś fioła na punkcie czarnego makijażu ;D , więc oczy podkreśliłam Ci czarną kredką , eyelinerem i pomalowałam rzęsy pogrubiającym i wydłużającym tuszem . No i lekko pomalowałam je czarnym cieniem. Ust nie malowałam , były ładne :). Jako fryzurę wybrałam krótką i zcieniowaną i pomalowałam ją na jasny blond, który nadaje twojej dollce uroku :) Mam nadzieję, że metamorfoza Ci się podoba, bo się starałam. :)

1 komentarz:

ldidi pisze...

Dziękuje :)
Fallen_Love