poniedziałek, 28 lutego 2011

Stylizacja Callie.Stardoll

Weszłam bez przypadek na konto Callie.Stardoll tak mnie jakos naszło i wchodze do salonu piękności i patrze..OMG!Carllie ma peło kosmetyków i pełno biżuteri a ma taką brzydką medoll co sądzicie o medoll Callie?Mi się nie podoba,a z takich rzeczy można zrobić coś fajnego.
 Ty macie wygląd Callie mi się nie podoba za bardzo a wam?Ja bym zrobiła zupełnie inaczej ,a wy?

PS:Za ok. 2-4 dni zrobie wam mk(nagrody bdą chyba dla ss)PS2:Dodawajcie się do obserwatorów bo mk są tylko dla osberwatorów)

Brak komentarzy: